Dlaczego warto korzystać z serwisu internetowego?
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Czy do złożenia zamówienia konieczna jest rejestracja w SERWISIE WWW?
Jak mogę zmienić ilość zamawianych opon?
Czy możliwe jest dostarczenie przesyłki pod adres inny, niż adres Serwisu Ogumienia?
Jak opony zostaną dostarczone?
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czy można ustalić dzień i godzinę odbioru i montażu opon?
Czy mogę zrezygnować z usługi montażu?
Czy można się umówić tylko na wymianę sezonową, bez zamawiania opon?
Jaka jest opłata za usługę montażu opon?
Czy mogę zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy)?
Co zrobić jeśli otrzymam towar niezgodny z zamówieniem (model, rozmiar, ilość)?
Co mam zrobić, jeżeli zamówiony towar okaże się wadliwy?
Czy wszystkie towary z oferty na stronie internetowej są dostępne?
Jak mogę się zarejestrować w serwisie (założyć konto użytkownika)?
Jaka jest data produkcji opon sprzedawanych przez SERWIS WWW?
Czy będę informowany na bieżąco o statusie zamówienia?
Z jakich form płatności można skorzystać zamawiając towar w SERWISIE WWW?
Nie jestem pewien/pewna czy moje zamówienie wpłynęło. Jak mogę to sprawdzić?
Jak dobrać właściwy rozmiar opon do mojego samochodu?
Witryna WWW https://bepo.pl/ daje możliwość przejrzenia bogatej oferty Serwisu Ogumienia, zamówienia odpowiednich opon i umówienia się na montaż czy wykonanie innych usług w dogodnym terminie bez wychodzenia z domu, o każdej porze. SERWIS WWW to przede wszystkim szybki termin realizacji zamówień oraz dostępność wygodnego w obsłudze kalendarza wizyt.
W celu złożenie zamówienia wybierz ZAMÓW OPONY ON-LINE.
W oknie wyszukiwania opon wybierz parametry opon np: typ pojazdu, sezon.
Pojawi się lista wyników, które możesz posortować według marki, nazwy lub ceny. Zobaczysz też wskaźnik stanów magazynowych oraz cenę za oponę.
Wybierz KUP aby przejść do koszyka.
Nie, rejestracja (założenie konta użytkownika) nie jest wymagana. Zamówienia mogą być składane przez zarejestrowanych jak i niezarejestrowanych użytkowników. REJESTRACJA stwarza dodatkowe możliwości dla Użytkownika, np. dostęp do panelu użytkownika, w którym możesz w każdej chwili podejrzeć aktualny status zamówienia.
W przypadku potrzeby zmiany danych należy skontaktować się bezpośrednio z Serwisem Ogumienia.
Podczas procesu zamawiania zostają wskazane cztery opony. Ponieważ zazwyczaj dokonywane są zakupy całego kompletu, czyli czterech opon, w koszyku pojawi się wybrana opona w takiej ilości. Aż do momentu złożenia zamówienia istnieje możliwość zmiany ilości produktów w koszyku poprzez kliknięcie ikonki KOSZYK, niezależnie czy jako Klient dokonujący zakupu jesteś zalogowany czy też nie.
Towar zamawiany za pośrednictwem serwisu internetowego jest do odbioru i montażu w Serwisie Ogumienia. W szczególnych przypadkach istnieje możliwość jednorazowego dostarczenia towaru pod inny adres niż adres Serwisu Ogumienia, wymaga to jednak każdorazowego uzgodnienia z Serwisem Ogumienia. Koszt takiej dostawy jest ustalany indywidualnie.
Koszty związane z udostępnieniem towaru do odbioru w Serwisie Ogumienia w całości pokrywa Serwis nie obciążając Klienta żadnymi kosztami. Klient płaci tylko za zamówiony towar. W szczególnych przypadkach, gdy Serwis Ogumienia wyrazi taką zgodę, istnieje możliwość jednorazowego dostarczenia towaru pod inny adres niż adres Serwisu Ogumienia. Koszt takiej usługi jest ustalany indywidualnie przez Serwis Ogumienia.
Towar zakupiony za pośrednictwem SERWISU WWW jest dostarczany bezpośrednio do punktu odbioru tj. Serwisu Ogumienia. Przy transporcie towaru do Serwisów Ogumienia i nie obciążamy Kupujących żadnymi kosztami.
Towar jest gotowy do odbioru maksymalnie do dwóch dni od potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. O terminie gotowości towaru do odbioru zostaniesz poinformowany w wiadomości SMS lub/i wiadomości e-mail w zależności jakie dane do kontaktu zostały udostępnione.
W przypadku składania zamówienia tylko na opony, bez usługi montażu, towar będzie gotowy do odbioru maksymalnie drugiego dnia po złożeniu zamówienia. O dniu dostawy poinformujemy wysyłając e-mail lub wiadomość SMS z podanym dokładnym terminem.
Jeśli towar został zakupiony z usługą montażu system wygeneruje kalendarz, w którym będziesz mógł umówić się na konkretny dzień i konkretną godzinę wykonania usługi. Ze względu na czas potrzebny na realizację zamówienia montaż może nastąpić nie wcześniej niż na dwa dni po złożeniu zamówienia. Kalendarz daje możliwość zawsze wybrania najszybszego możliwego terminu realizacji usługi.
Tak, aby zrezygnować z tej usługi USUŃ usługę z koszyka. Ponieważ zazwyczaj nasi Klienci dokonują zakupu opon wraz z montażem, usługa dodawana jest domyślnie. Przy składaniu zamówienia musisz wybrać rodzaj usługi montażowej (felgi aluminiowe/felgi stalowe) lub całkowicie zrezygnować z montażu.
Tak, na stronie serwisu jest możliwość umówienia terminu tylko samej wizyty. Po złożeniu takiej rezerwacji, na podane dane kontaktowe wyślemy potwierdzenie wizyty. Na wizytę mogą umawiać się zarówno zalogowani jak i niezalogowani użytkownicy.
Usługa montażu jest zależna od wielu czynników. Usługi takie jak m.in.: montaż opon bez otworu centralnego w feldze, wymiana opony Run Flat, wymiana i programowanie czujników ciśnienia czy wymiana zaworów mogą się łączyć z dodatkowymi opłatami naliczany na miejscu w Serwisie Ogumienia.
Towar zakupiony za pośrednictwem SERWISU WWW może zostać zwrócony bez podania przyczyny. Wynika to z ustawy o prawach konsumenta. Jako konsument masz 14 dni na kontakt z Serwisem Ogumienia w celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a następnie 14 dni od dnia złożenia takiego oświadczenia na zwrot towaru do Serwisu Ogumienia. W przypadku zamówienia towaru z usługą montażu po wykonaniu montażu konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje o o możliwości odstąpienia od umowy otrzymałeś wraz z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Są one też dostępne na stronie głównej SERWISU WWW.
Jeśli po otrzymaniu przesyłki stwierdziłeś jakiekolwiek rozbieżności z zamówieniem jak najszybciej skontaktuj się z Serwisem Ogumienia. Jako konsument masz prawo odmówić odbioru towaru niezgodnego z zamówieniem.
Prosimy o kontakt osobisty, telefoniczny lub drogą mailową z Serwisem Ogumienia.
Tak, wszystkie opony widoczne w SERWISIE WWW są dostępne.
Jeśli chcesz utworzyć nowe konto przejdź do REJESTRACJA i uzupełnij dane logowania oraz dane Klienta. Możesz skonfigurować konto dla osoby fizycznej lub dla firmy.
Aby sfinalizować rejestrację kliknij REJESTRUJ.
Po kilku minutach na adres e-mail podany przy rejestracji wyślemy wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Po jego kliknięciu Twoje konto będzie aktywne.
Możesz także założyć konto w takcie składania zamówienia przy zatwierdzaniu zawartości koszyka (NIE MASZ KONTA? REJESTRACJA!).
Założenie konta nie jest obowiązkowe. Można kontynuować składanie zamówienia.
Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest konieczne do zarejestrowania konta.
W celu zalogowania się przejdź do ZALOGUJ i podaj swoje dane logowania. W przypadku utraty hasła do logowania możesz zmienić hasło na nowe poprzez wpisanie adresu e-mail w formularzu ZAPOMNIANE HASŁO.
Opony dostępne w serwisie internetowym są zawsze z bieżącego rocznika produkcji lub do 24 m-cy wstecz. Opony starsze mają podany rok produkcji w formie 7 ostatnich znaków w nazwie artykułu widocznego w wynikach wyszukiwania (np. “DOT2015” to rok produkcji 2015).
Tak, o każdym etapie zamówienia będziesz informowany przez wiadomości e-mail. Otrzymasz następujące powiadomienia: “Zamówienie w trakcie weryfikacji”, “Zamówienie zweryfikowane i przyjęte do realizacji”, “Zamówienie gotowe do odbioru”.
Dodatkowo, jeśli przy składaniu zamówienia potwierdzając dane zamawiającego wybierzesz opcję wysyłania powiadomienia SMS o statusie zamówienia, będziesz otrzymywał także powiadomienia w formie wiadomości SMS
Płatności można dokonać gotówką lub kartą kredytową przy odbiorze lub montażu opon w serwisie ogumienia. Formę płatności należy wybrać składając zamówienie w serwisie internetowym.
Po otrzymaniu zamówienia, zostanie Państwu wysłane drogą e-mailową i/lub poprzez wiadomość SMS potwierdzenie zamówienia wraz z numerem zamówienia. Jeśli zakup był dokonany przez zalogowanego użytkownika to zamówienie będzie widoczne na jego koncie.
Dane te znajdziesz w książce obsługi pojazdu oraz na aktualnie użytkowanych oponach.
W razie wątpliwości może zawsze skontaktować się z nami (bezpośrednio lub przez kontakt on-line dostępny na stronie w zakładce ZADAJ PYTANIE).
Wszystkie dane do kontaktu podane są na stronie głównej SERWISU WWW. Mogą się Państwo skontaktować z Serwisem Ogumienia za pomocą formularza ZADAJ PYTANIE dostępnego także na stronie głównej SERWISU WWW. Formularz dostępny jest dla zarejestrowanych jak i niezarejestrowanych Użytkowników.
Realizacja: serwis500.pl